ESROYAL TRAVEL

ESROYAL TRAVEL H.B. TURİZM SEYAHAT VE SAN.TİC.LTD.STİ.

SAPANCA & MAŞUKİYE & ORMANYA TURU

Eskişehir'e sadece 2 saatlik mesafede bulunan ve bir doğa harikası olan Sapanca'da…
  • SAPANCA GÖLÜ

TUR PROGRAM

Sapanca Gölü & Maşukiye & Ormanya

Sabah 05.45'de Espark İnci Börek Önü ,

06.00'da Atatürk Bulvarı Migros önünden hareket ediyoruz.

09.00'da İlk olarak orman içerisinde bulunan kahvaltımızı alacağımız Maşukiye'ye ulaşıyoruz. Kahvaltımızı aldıktan sonra ilk durağımız Ormanya oluyor. Yüzüklerin efendisi filmindeki Hobbit evlerinin benzerlerinin yapılmış olduğu parkımızda serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanın ardından tekrar aracımıza geçip Maşukiye'ye geçiyoruz. Maşukiye'de isteyenler A.T.V kiralayıp gezebilir , isteyenler zepline yapabilir , dileyenler dev salıncakta vakit geçirebilirler. Öğle yemeğimizde Maşukiye'de serbest olarak alıyoruz. Akşam üstü saatlerine doğru gezimizin son durağı olan Sapanca gölüne geçiyoruz. Sapanca gölünde dileyen misafirlerimiz ile sandal turuna çıkıyoruz. Sapanca gölünün çevresinde yürüyüş yapabilir , faytonlara binebilir veya kafeteryalarda vakit geçirebilirsiniz. Akşam 18.30 civarı gezimizi noktalayıp dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Yolda vereceğimiz bir molanın ardından akşamın ilerleyen saatlerinde Eskişehir'e ulaşıyoruz ve bir sonra ki ESROYAL TRAVEL organizasyonunda görüşmek üzere sizlerle vedalaşıyoruz.